26.7.2017 Česky English
PŘIHLÁŠENÍ
Jméno: Heslo:

Interaction v roce 2016 zvýšil obrat o 8 %

Spolupráce s koncernem Volkswagen v projektu certifikovaných klempíren a lakoven, výstavba nového vzdělávacího centra, Lakýrník Camp, výročí 25 let…
Vydáno: 15.3.2017 02:30

NUPAKY (Autofox) - Česká společnost Interaction v roce 2016 zvýšila obrat meziročně o 8 % a dosáhla historicky nejlepšího výsledku, uvedla firma. V roce 2015 Interaction zaznamenal tržby 196 milionů Kč (+10,7 %).

Podařilo se jí to zejména díky novým aktivitám nejen v autolakýrnictví, ale také v oblasti karosáren, průmyslu a OEM. Důležitým prvkem bylo také rozšíření produktového portfolia o několik významných značek a příchod nových zaměstnanců na nové pozice, zmínil Interaction.

Firma dále rozšířila spektrum nabízených školících programů o management lakoven, karosářské opravy a průmyslové lakování. Významná byla také spolupráce s distributory Škoda Auto Česká republika a Porsche Česká republika (Volkswagen, Audi, Seat) a pojišťovnami na projektu 'Specialista oprav po nehodách', uvedla dále společnost.

„Firma za poslední dva roky úspěšně zvládla několik výrazných změn a projektů v řízení vedení, optimalizaci logistických procesů, zkvalitnění práce se zákazníky, příchodu nových zaměstnanců, procesních synergiích a inovacích, což ji posílilo. Proto jsme optimističtí i do budoucnosti. V současné době jsme se pustili do výstavby nového vzdělávacího a prezentačního střediska, v němž bychom chtěli nejen vzdělávat široké spektrum našich zákazníků a firem z autobranže a příbuzných oborů, ale i nadále pomáhat v segmentu školství,“ řekl výkonný ředitel Martin Písařík.

V roce 2017 se Interaction nadále zaměří na vzdělávání. V rámci tohoto cíle vymyslel a pořádá akci Lakýrník Camp, která má za cíl prostřednictvím workshopů seznámit účastníky s nejmodernějšími trendy v oboru. Jde o inovaci již známé soutěže Lakýrník Cup. Dále úspěšně implementuje e-learningový program, který výrazně napomáhá při výuce a má za cíl zvýšení vědomostí žáků a jejich úspěšné začlenění do praxe.

Interaction je distributor autolaků Spies Hecker a v roce 2017 oslavuje 25. výročí svého působení na trhu. Zabývá se komplexními dodávkami lakovacích materiálů, příslušenství a technologií do lakoven, autolakoven, lakovacích provozů, prvovýroby a karosáren. Poskytuje projekční, servisní a vzdělávací činnosti.

Související zprávy

Interaction se stal distributorem produktů Wieländer + Schill

Pokračující rozšiřování nabídky materiálů, vybavení a technologií pro karosárny (Henkel Teroson, FlexiTherm, Wefa), nové certifikace dle norem ISO 9001 a ISO 14001…
Vydáno: 8.1.2017 23:57

Lakýrník Cup 2013: Vítězem se stal lakýrník z Autodružstvo Znojmo

Další příčky obsadili rovněž dealeři Škoda. Partneři sedmého ročníku, vítězové předchozích ročníků…
Vydáno: 3.11.2013 23:28

Interaction expanduje do zahraničí, stal se distributorem produktů Carsystem na Slovensku

Stalo se tak po osmi letech spolupráce obou firem v Česku. Nová centrála, 20. výročí působení na trhu…
Vydáno: 6.11.2012 03:52
VYBRANÉ ČLÁNKY






















































































NÁVŠTĚVNOST
Zobrazené stránky16.652
Návštěvy8.276
Unikátní návštěvníci4.191
Zdroj: Google Analytics, červen 2017